sobota, 12 sierpnia 2023

Spotkanko Grillowe

 Witajcie Dziś byłam na super spotkanku grillowym naszej wspólnoty osób głuchoniewidomych .Zaprosiła nas nowa wolontariuszka znajoma wolontariuszki Iwonki . Pogoda dopisała było super . .Byliśmy na ich działce budowlanej Tam sobie domek budują To w granicach Olsztyna ale daleko Track się nazywa . Było jedzonko z grilla i mile rozmowy . Była gitara i śpiew . Byłam w siódmym niebie bo śpiewał Wolną Grupę Bukowinę . Bardzo lubię tę grupę i też śpiewałam . Troszkę złapałam słoneczka . No i był spacer  przez las  .Troszkę się poruszaliśmy bo do był nawet spory kawałek drogi do jeziora Trackiego . To było moje pierwsze w tym roku wejście do wody Było super fajnie  . Na koniec oto budynek gazety Olsztyńskiej bo tam właśnie się znajduje .


















6 komentarzy:

  1. Ale super spotkanko. Jedzonko z grilla jest super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, relaksujące spotkanie. Nawet był jakiś Ojciec Franciszkanin. Pozdrawiam Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne spotkanie. Super, że pogoda dopisała. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. To było piękne spotkanie fajnie, ze pogoda dopisała.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie spotkania są wspaniałe i na pewno z powodzeniem integrują całą grupę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne spotkanko i grilowanko :) No i oczywiście spacerek też :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń