piątek, 16 lutego 2024

Jestem pożeraczem stron

 Witajcie . Wiecie że lubię czytać książki. Nawet piszę jakie kiedyś czytałam książki . Sama sobie przypominam co kiedyś czytałam . No i to znak ze czytam nie od kilku lat tylko od dawna . Choć musze  przyznać ze miałam kilka lat zastoju czytelniczego . Nic nie czytałam bo zachłysnęłam się komputerkiem i internetem   . Dopiero w 2016 roku znowu zaczęłam coś czytać. No i teraz to pochłaniam bardzo  książki aż jestem pożeraczem  stron .Od paru lat bawię się  u Ani wyzwanie czytelnicze. W roku 2023 przeczytałam najwięcej  stron i jestem dlatego pożeraczem stron . Bardzo lubię czytać a ze mam  sporo wolnego czasu  to sporo tych stron mi wychodzi 


 

7 komentarzy:

  1. gratulację, to najbardziej zdrowy nałóg, więc warto w niego wpaść

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję serdecznie Pożeraczu stron😉. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pożyteczny nałóg, Basiu.
    Dziękuję za śliczną karteczkę i życzenia.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  4. To bardzo zdrowy nałóg i bardzo pożyteczny.
    Też jestem czytaholiczką.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Basiu wygranej. Ja też czytam ale rok 2023 był chyba u mnie najgorszym. Zdecydowanie muszę to zmienić. Na czytanie zawsze się czas znajdzie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję tak zaszczytnego i w pełni zasłużonego tytułu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń