czwartek, 1 lutego 2024

Graffiti i mural

 Witajcie Oto ostatni  niestety spacer z moją asystentką jeszcze w Grudniu . Jak widzicie  ostatnio pokazuje wam murale . Nawet kiedyś byłam niedaleko tam  z mamą . Tylko ze my u góry a on był na dole z niewidocznej strony . Najpierw są jakieś graffiti  a potem mural artysty którego już kilka pokazywałam Na tyłach stacji paliw w Olsztynie powstał mural. Jego autorem jest Bartosz Świątecki  Pelikan o trzech dziobach 












https://www.olsztyn.com.pl/artykul,mural-za-stacja-paliw-w-olsztynie-to-pelikan-o-trzech-dziobach,38173.html

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy mural. Zajrzałam też do artykułu:)
    serdecznie pozdrawiam Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się murale.
    Pozdrawiam, Basieńko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre murale są tak piękne, że podziwia sie je nieustannie, szkoda tylko że większość to zwykłe bohomazy. Malować sprejem wcale nie jest łatwo. Ten ostatni jest bardzo ciekawy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń