czwartek, 8 lutego 2024

spotkania gry

 Witajcie . Ostatnio częściej piszę wam co robię ma spotkaniach projektowych w sejmiku osób niepełnosprawnych. Spotkania są we wtorki i czwartki  . Często gramy w różne gry wiec musiałam to uwiecznić ha ha Mamy tez wyjścia gdzieś Ostatnio pisałam  o wystawie   . Ja na nie prawie nie chodzie .Na grupie projektowej na FB często  jest napisane co będzie wiec jak jest wyjście i daleko to ja nie idę Nie idę bo wolno chodzę i nie nadążam za resztą . Ostatnio jednak nie było napisane co ma być i poszłam na spotkanie a to było wyjście Ja stwierdziłam ze wracam do domu ale jeden pan co też z gorzej  chodził był samochodem wiec podjechaliśmy . Tak wiec byłam na zajęciach sportowych . Były to zajęcia oddechowe . Całkiem fajne  https://fundamentyzdrowia.eu/ Z tym panem też wracałam . Okazało się że jedzie w moim kierunku . Tak wiec nie jechaliśmy pod budynek gdzie mamy zawsze spotkania tylko   pod sam mój domek bo i tak musiał koło mojego domu jechać  .Takie miałam super szczęście zwłaszcza że pogoda była paskudna . A dziś  na spotkaniu z racji tłustego czwartku było pysznie słodko pączkowo . Były luźnie rozmowy i trochę o tradycji tłustego czwartku . Potem graliśmy w gry. Pogoda dziś  cudna więc  wracając do domu jeszcze sobie spacerek 20 minutowy zrobiłam  No nie spaliłam tym spacerkiem jednego pączka jakiego zjadłam . Inni zjedli więcej . Dzień się jeszcze nie skończył a mama pączki kupiła wiec jeszcze mniam jednego zjem 








4 komentarze:

  1. super, że macie takie fajne spotkania

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie spotkanka są bardzo fajne.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  3. O widzisz, myśmy też wczoraj mieli na spotkaniu z Duszpasterstwa Akademickiego pączki i gry planszowe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne spotkania :) A pączki super się zjada, tylko potem ciężko je zneutralizować - hihi :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń