niedziela, 3 marca 2024

Rekolekcje wspólnoty osób Głuchoniewidomych

 Witajcie . Wczoraj byłam na spotkaniu naszej grupy osób Głuchoniewidomych . Już tak wcześnie mieliśmy swoje rekolekcje . Brat Beniamin nasz opiekun robi ciekawe rekolekcje . Nie tylko słuchamy ale uczestniczymy w nich . Teraz było o spowiedzi . Najpierw przyklejaliśmy sobie karteczki z grzechami a potem na nie karteczki z rzeczami jakie utrudniają zobaczenie grzechu . Czyli  na przykład za dużo czasu w internecie ,niepotrzebne bieganie  za promocjami za dużo telewizji itp. Porem by uświadomić sobie że grzechami przysparzamy ran Jezusowi malowaliśmy rany .I takie inne jeszcze scenki aż do po spowiedzi czyli że Jezus nam wybacza. Potem jeszcze był filmik.   Ja w trakcie jednak  wyszłam bo musiałam być szybciej w domu  gdyż na 16 szłam na występ baletu o czym będzie kolejny post 







3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa forma rekolekcji. Myślę, że byłaby ona interesująca dla wielu wierzących, a zwłaszcza dzieci. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa forma rekolekcji, Basiu, fajnie, że uczestnicy zostali w nie zaangażowani.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna taka nietypowa forma rekolekcji. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń