sobota, 23 marca 2024

Koncert poezji śpiewanej

 Witajcie . Byłam dziś na koncercie poezji śpiewanej .Kiedyś byłam kilka razy na koncercie zespołu Cisza jak ta w której on występował .Byłam na nich z Justynką naszą wolontariuszka . Na spotkaniu śniadanku wielkanocnym zgadałyśmy się o koncertach i się umówiłyśmy że idziemy  . Super koncert .

Michał Łangowski - koncert w Olsztynie

„W Piątą Stronę Świata”, to muzyczna podróż, w świat gitary i pióra, który mam przyjemność współtworzyć od niemal dwudziestu lat.Zespół „Cisza Jak Ta, Projekty – „Ze Starej Szuflady” oraz „Pomiędzy Ciszą a ciszą”, wreszcie - duet „M&M”, wyznaczały jak dotąd kierunki mojej ścieżki artystycznej, która zaowocowała dwunastoma płytami zespołowymi, dwiema w duecie z nieodżałowanym Przyjacielem - Martinem Kacem, oraz pięcioma płytami solowymi.

Obecnie wyruszam w piątą stronę świata, z bukietem pachnących lasem piosenek, i garścią życiowych anegdot, z liczącej już dobrze ponad tysiąc koncertów trasy.

Te koncerty, to ciepły zakątek, pełen poetyckiego słowa, humoru, ballady, oraz Bellonowskiego współbytowania która nadaje tym muzycznym spotkaniom aury wyjątkowości.








2 komentarze: