środa, 5 grudnia 2012

Miedzynarodowy dzień wolontariusza

5 grudnia - międzynarodowy dzień wolontariusza
.

Wolontariusz - każda osoba fizyczna, która dobrowolnie, ochotniczo i bez wynagrodzenia wykonuje świadczenia na rzecz organizacji i instytucji i osób indywidualnych wykraczając poza więzi koleżeńsko-rodzinne.

Wolontariat - bezpłatne, dobrowolne, świadome działanie na rzecz innych, wykraczające poza więzi rodzinno-koleżeńsko-przyjacielskie. Rodzaje wolontariatu: bezterminowy, krótkoterminowy, jednorazowy, okresowy, indywidualny, grupowy itd.  W naszej organizacji  działa dużo wolontariuszy  . Pomagają nam w codziennym życiu w przezwyciężaniu barier . Pomogą dojść na spotkanie klubowe lub  do urzędu .  Pomagają przy realizacji różnych  działań ,takich jak robieniu kroniki klubowej pomoc przy komputerze itp .
wolontariusz dla mnie to ktoś więcej niż tylko pomocna dłoń to ktoś kogo się zna ufa  Z kim można miło spędzić czas To osoba co otwiera mi okno drzwi na  świat bo jednak poda mi tą pomocną dłoń i wyjdziemy razem na spacer na kijki  czy na koncert a w miedzy czasie miło porozmawia .Dla mnie to ktoś bliski znajomy nie osoba  co tylko przyprowadzi zaprowadzi . Bywa że to ktoś kto razem ze mną milo spędzi czas Pomagając mi przy pocztówkach czy innych rzeczach .  Kto mnie nawet czasem motywuje do działania i pomorze zrealizować jakieś plany życzę  wam wytrwałości pogody ducha i wszelkiej pomyślności .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz