środa, 22 maja 2013

Na basenie


Nasza  grupka  TPG  była  dziś na basenie . To  już trecie wyjście ale ja byłam dopiero pierwszy raz .Troszkę z sentymentem tam szłam. Basen jest przy jakiejś olsztyńskiej szkole wyższej .Szłam z sentymentem bo zanim przebudowano i powstała szkoła   była to  kiedyś włókiennicza spółdzielnia  inwalidów i moja pierwsza praca . Robiłam tam  swetry  maszynowo. Na basenie było fajnie choć ech  ciężko  jest  być niskim . Basen  dla mnie za głęboki  nawet tam gdzie najniżej . Za to po relaksowałam się w jacuzzi choć tez  mi sięgało  do brody jak  całkowicie  usiadłam . W basen9ie jednak byłam bo  siadłam  na wielki materac i bujali mnie jak  kajakiem  . Inni tez  tak mieli ale oni jeszcze uczyli się skakać do wody i  aerobic .Mimo  ze nie ćwiczyłam z naszą  grupą to i tak  miło spędziłam czas .

3 komentarze: