czwartek, 27 czerwca 2013

Fioletowa karteczka

Będąc na warsztatach  jak już  wiecie robiliśmy też  kartki . Z instruktorką się zgadałam i przyniosłam właśnie swoich kilka kartek do pokazania pochwalenia się i jako na wzór . Jednej pani spodobała się karteczka fioletowa więc jej ją dałam .Zdjęcie zrobione  jest na warsztatach bo nawet w domu nie zdąrzyłam zrobić .Wykorzystałam do niej  złotą niby wstążkę . Oj ciężko się ją przyklejało .Mój kwiatkowy dziurkacz oraz element z wykrojnika  od was .

6 komentarzy:

  1. Ślicznie wszystko skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię się że nie zabrałaś karteczki do domu - jest super!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu ,śliczniutka i mój ulubiony lawendowy fiolecik nadał jej pięknego wyglądu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna i w moim ulubionym kolorku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor! uwielbiam fiolet, widzę, że dziurkacz się przydaje :) Super!

    OdpowiedzUsuń