niedziela, 10 listopada 2013

choinki z filcu

Witajcie . Na blogach już prawie świątecznie więc i ja postanowiłam już coś świątecznego wstawić .Latem byłam na warsztatach o których wam już Pisałam .Robiliśmy różne  ozdoby z kwiatów i inne rzeczy .Wszystko wam wtedy pokazałam oprócz choineczek .Robiliśmy takie choineczki z filcu i  je ozdabialiśmy . Powiem wam  że dla mnie to  nie było takie proste bo to malutkie elementy były. Jak jednak wiecie  przy takich  pracach  pomagam  sobie  lupą i takie   coś powstało.  To są nie tylko moje ale i innych . Teraz to już  nie pamiętam  które są moje . Ale fajnie się je ozdabiało .

9 komentarzy:

  1. Śliczne choineczki:)))))
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Ślicznie ozdobione :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu ślicznośći ,pięknie ozdobione choineczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszły wspaniale!!! jak Ty kochana takie maleństwa wycinałaś? oczka musiały boleć....

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak przystało na choinki - strojne i błyszczące

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne! Będą stanowić piękna dekorację świąteczna:)
    Dziękuję za odwiedziny:)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń