wtorek, 10 czerwca 2014

kartka

Witajcie  w ten  gorący dzień . Dzień  minął  mi całkiem  intensywnie  . Byłam na poczcie  po paczuszkę z wymianki różanej . Ale otym innym razem . Wysłałam też  listy . Po południu   byłam na warsztatach teatralnych .Gorąco to nie bardzo chciało się coś robić.Oto karteczka taka  troszkę na ochłodę bo biało niebieska .Do jej zrobienia wykorzystałam dziurkacze i taki kwiatek.Taki notes kwitek dostałam  od którejś z was i właśnie ostatnio kilka kartek z nim  powstało . Ta jest pierwsza

8 komentarzy:

  1. U mnie też bardzo gorący dzień, chociaż zaczął się burzą i deszczem :) Karteczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas również bardzo gorąco, kartka w takich kolorach akurat na ochłodę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka piękna i rzeczywiście chłodzi. Zazdroszczę warsztatów teatralnych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak ochłoda by się dziś przydała a Twoja karteczka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam upały, ale te mnie niesamowicie męczą. Kartka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez poproszę trochę chłodu, karteczka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka. Fajnie, że masz tyle zajęć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna karteczka, fajne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń