środa, 3 grudnia 2014

Kartki świąteczne z motywem religijnym

Witajcie . Wczoraj napisałam ze już sporo kartek zrobiłam .Sporo bo  troszkę sprzedałam na spotkaniu klubowym . I na tym spotkaniu znajome małżeństwo  poprosili  zamówiłi u mnie 25 kartek z motywem religijnym .Kartki jakie robię  nie widzieli i nie zobaczą . Kartki jakie dla nich zrobiłam też nie zobaczą .Może im córka je opisze . Czemu nie zobaczą  bo oboje  nie widzą . Wczoraj  była siostra popatrzyła zaakceptowała , pomogła kilka kartek dokończy .Po południu szłam na spotkanie i kolega na nim był to mu te kartki przyniosłam . Oto pierwsza część tych kartek .Obrazek w  ramce z gwiazdki. A gwiazdka to  to co zostało po wycięciu gwiazdki .Obrazki oczywiście są  z  pocztówek .





obo

5 komentarzy:

  1. Gratuluję zamówienia. Karteczki piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś niesamowita :) Tyle pięknych karteczek w tak krótkim czasie - hoho :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, karteczki piękne. Nie komentuję Twoich codziennych wpisów, ale zaglądam i dzisiaj zbiorczo Ci napiszę swoje zdanie.
    Już kiedyś napisałam, że mogłabyś je sprzedawać i widzę, że tak się dzieje.Każdy grosz się przyda.
    Skoro masz wśród zamawiających osoby niewidome, może rozważ robienie karteczek przestrzennych, tak by dotykiem poczuli, to co zrobiłaś, wiesz jaka by to była dla nich radość.
    Jeszcze jedna podpowiedź: pousuwaj sobie nieaktualne banerki z zakończonych Candy, bo tylko zaśmiecają Ci stronkę.
    Powodzenia i z racji Twoich jutrzejszych Imienin, już dziś składam Ci najlepsze życzenia. Niech będzie radość i poważanie, torcicho i bąbelki.
    Długi komentarz wyszedł, ale wiesz, że ja w takich gustuję.
    Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  4. najlepsze życzenia a karteczki bardzo fajne pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Obyś więcej takich zamówień miała :-)

    OdpowiedzUsuń