piątek, 12 czerwca 2015

Wypad za miasto

Witajcie .Piękne słonecznie się  zrobiło tak więc wywiało mnie za miasto . Pojechałyśmy wczoraj i dziś dopiero ruciłyśmy . Ja ciężko pracowałam na opaleniznę .Smażyłam boczek raz jeden raz drugi  he. Siedziałam i nuciłam troszkę zmieniony teks  Młynarskiego , Jesteśmy  na wczasach w tych  Słupach i lasach w promieniach słonecznych opalamy się . Słupy tak nazywa się ta miejscowość gdzie mamy domek.pierwszy raz w tym roku nocowałyśmy tam i pierwszy raz dopiero byłam w lesie.Sucho jest . Deszcz  nie pada więc nic nie rośnie. Ale tydzień temu  robiłam zdjęcia kwiatkom białym przyd oku a  oto jak teraz wyglądają.Dziękuje wszystkim  co głosowali na Radiostacje. Proszę dajcieznać kto głosowałi i adresy  ci co glosowali a niema ich adresu  na mejla

pawlakbasia68@gmail.com







wcześniej

teraz


9 komentarzy:

  1. O, zdjęcia pozmieniałaś. Byłaś przy stoliku, a teraz jesteś na tle łódki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się pięknie kwiatuszki rozrosły! :) Zazdroszczę Ci takiego wypadu.. ja muszę poczekać jeszcze z 3 tygodnie...
    A kto głosował? Nie wiem ;) Rozesłałam znajomym link i nie wiem, kto zagłosował, a kto nie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to wykorzystałaś słoneczne promyki, aby zdobyć ładną opaleniznę, pięknie
    ja głosowałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wypad :) Ja jeszcze trochę muszę poczekać żeby się poopalać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basieńko wyglądasz świetnie w tej scenerii. Taki wypad za miasto, na łono natury, oj tylko pozazdrościć.
    Chłopakom się należało wygrać, przekaż im gratulacje. Nie jestem fanką tego typu muzyki, ale nie zaszkodziło mi na nich zagłosować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny wypad i super zdjęcia. Kwiatki mają trochę sucho, ale i tak nieźle wyglądają.
    Przyznam się, że do ostatniej chwili głosowałam, ale później już nie miałam czasu wejść i sprawdzić czy się udało :) Nic nie napisałaś, czy wygraliśmy ? - haha :)
    Gratulacje dla chłopaków i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W ładnym miejscu masz domek. Radiostacji gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wypoczywaj Basiu, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu- w cudownych okolicznościach natury wypoczywasz :) Życzę wspaniałości :)))

    OdpowiedzUsuń