niedziela, 30 października 2016

Spotkanie kosmetyczne.

Witajcie. Jak wspominałam w piątek byłam na fajny spotkaniu w moim klubie TPG. Było to spotkanie kosmetyczne .Robiliśmy pielęgnację rąk . Najpierw moczyliśmy ręce w wodzie ze skrobią ziemniaczaną. Potem był.  piling. Następnie maseczka a ręce  w rękawiczki i w ręcznik . I tak kilkanaście  minut w cieple trzymaliśmy ręce . Na koniec je kremowaliśmy.Na noc  można  zrobić sobie  coś takiego czyli nakremować  ręce  tłustym  kremem . Potem nałożyć bawełniane rękawiczki i tak  iść spać. A rano wetrzeć w ręce  to co zostało  Po każdym używaniu detergentów  dobrze jest na chwilkę  włożyć ręce   w wodę z małą ilością octu a potem oczywiście nakremować








9 komentarzy:

  1. Basiu, muszę wypróbować ten "przypadek" z kremem i rękawiczkami na noc ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, jak w profesjonalnym salonie.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe spotkanko :) A rączki pewnie mięciutkie i delikatne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu! Świetne zajęcia macie w tym waszym klubie,I Fajny relaks przy tym, Teraz gdy rączki wypoczęły to będą tworzyć piękne Karteczki - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. To łapki wyszły gładziutkie💝

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale się fajnie rozpieszczacie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja robiłam olejkiem na noc potem nakładałam rękawiczki tak spałam do rana
    po ściągnięciu rękawic był piękny efekt dłoni.
    Super zajęcia macie.

    OdpowiedzUsuń