piątek, 2 grudnia 2016

Moje pierwsze spotkanie w TPG

Witajcie . Ostatnio kilka razy pisałam ze nie mam na nic czasu . UFFFF. skończyłam  robić to co robiłam .W mojej  jednostce TPG  obchodzimy 10 lat i ja przez ostanie dni tygodnie nawet  wybierałam z tych 10 lat  zdjęcia do prezentacji. Wiecie ile zdjęć musiałam przejrzeć, znaleźć , ściągnąć z  fecebuka i innych stron. Oj już mi to bokiem wychodziło .Ułożyć latami , spotkaniami, warsztatami ech.Nawet jeśli po jednym zdjęciu ze spotkania to sporo tych zdjęć jest . Ale uff  już koniec .Choć to  na szczęście skończyłam jeszcze sporo mamy do zrobienia. Idę właśnie na spotkanie i dalej myślimy ,ćwiczymy i kombinujemy Myślimy co by tu naszym byłym pełnomocnikom dać na prezent i samemu to zrobić a   nie kupić a czasu mało .Macie jakiś pomysl  Pierwsze spotkanie naszej jednostki było 10 grudnia 2006 roku a ja  przyszłam  w marcu 2007 . Namówiła mnie koleżanka ze jest fajnie miło . Ona teraz rzadko przychodzi a ja tyle lat  już jestem i zawsze miło chodzie na spotkania . Oto zdjęcie z mojego pierwszego spotkania w marcu .Teraz od czasu do czasu będę wspominała co fajnego działo się  przez te 10 lat .

7 komentarzy:

  1. No troszkę roboty z tymi zdjęciami miałaś, ale już skończyłaś więc będziesz mieć znów więcej czasu na inne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo pracy, ale jakie miłe wspomnienia :) Ciekawe są te wasze spotkania :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to się napracowałaś, Basiu... Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, Napracowałaś się sporo, Ale to była miła praca, Bo miło się wspomina Stare dobre czasy, Na zdjęciu Bardzo ładnie wyszłaś - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu wszystkiego naj naj w dniu Twego święta -zdrówka przede wszystkim :)💐💐💐💐💐💐💐

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu wszystkiego najlepszego z okazji Imieniny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo pracy miałaś, dziesięć lat to kawał czasu.

    OdpowiedzUsuń