piątek, 27 stycznia 2017

Spotkania u mnie

Witajcie . Dziś post wspomnieniowy . Jak już pisałam nasza jednostka   TPG obchodzi 10 lat. Trochę pisze o tym co się dzieje  w klubie ale będę teraz   pisać też posty wspomnieniowe .Dawno temu chciałam by  u mnie odbywały się  cykliczne spotkania tematyczne . Było jedno o sobie  opowiadałam  i jakoś dalej nie  ruszyło . Potem wymyśliłam spotkania z grami oj  super to były spotkania . Graliśmy w gry planszowe w karty  śmieliśmy się było bardzo milo . Spotkania były prawie raz w miesiącu  .Tych spotkań nawet sporo było.Teraz jakoś już ich nie organizuje bo się towarzystwo trochę rozjechało do innych miast .




Jutro  jadę z moim klubem na dwudniowa wycieczkę do Gdańska a was zostawiam z prezentacja zdjęciowa zrobioną  na nasze 10 lecie . Do niej właśnie wybierałam zdjęcia. Zobaczcie co sie ciekawego działo przez te latahttps://drive.google.com/file/d/0B81TEu60edH6M1FMRWI5UndEQTA/view

7 komentarzy:

  1. Udanej wycieczki☺ a Twojemu klubowi gratuluje jubileuszu ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, życzę udanej wycieczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale są takie spotkania i zawsze żal, że coś stoi na przeszkodzie :p Udanej wycieczki, życzę i cudownych chwil wynikających ze spotkań :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanej i ciekawej wycieczki życzę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu! Bardzo mile spędzaliście czas, Udanej wycieczki Ci Życzę- Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo się w Waszym klubie dzieje i piękne macie wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń