sobota, 23 września 2017

Nie zrobione karteczki

Witajcie. Kiedyś znajoma poprosiła bym zrobiła  kartkę na ślub .Ona mieszka w innym mieście więc nie zrobiłam kartki tylko poukładałam na kartce  elementy . Potem zdjęcia  takie  nie zrobione propozycje jej mejlem wysłałam . Okazało się że plany jej się zmieniły i na ślub nie idzie. Dobrze ze nie zrobiłam kartek tylko takie poukładane propozycje . Jakoś śluby mi sienie szykują więc leżała by długo gdzieś zapomniana . Zostawiłam sobie zdjęcia propozycji bo może kiedyś jednak popatrzę jak będzie mi potrzebne



7 komentarzy:

  1. Basiu, bardzo udane projekty. Jak się trafi jakiś ślub, będą jak znalazł.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu śliczne i delikatne byłyby te kartki .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, projekt kartki ślubnej fantastyczny ;) Serdeczności posyłam :) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu! Bardzo śliczny Projekt, Szkoda że nie wykorzystany - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe propozycje :) Warto czasami mieć takie "ściągi" :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie się prezentują, może kiedyś uda się je wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwa projektantka z Ciebie - pomysł z wysłaniem propozycji bardzo profesjonalny, a same propozycje piękne :-)

    OdpowiedzUsuń