środa, 15 stycznia 2020

Karta dla Czarnej Damy

Witajcie . Oto moja karta dla Lidzi Czarnej damy .Pomysł miałam dawno ze jakieś  mój obrazek wkleję. Potem było lato i więcej nad jeziorkiem byłam . Potem zobaczyłam jakie ładne  robicie jej karty.i zrezygnowałam ze zrobienia . Potem pomyślałam skoro Danusi  zrobiłam i Jadzi to czemu nie zrobić takiej fajne babeczce jak Lidzia .Wzięłam   mój obrazek drzew bo lubię po lesie chodzić .Okazał się spory i niewiele więcej dało się dodać choć chciałam  Jednak stwierdziłam że może i dobrze bo bym zabadziała . Szkoda tylko że  dałam  takie duże zdjęcie.Male było by lepsze

8 komentarzy:

  1. Basiu Twoja karta jest piękna i cieszę się ogromnie że nie zrezygnowałaś i ją dla mnie przygotowałaś. Jeszcze raz Ci bardzo za nią dziękuję, a aniołek dla Ciebie jest już gotowy i za niedługo ruszy w drogę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, karta śliczna. Piękne drzewa namalowałaś, a zdjęcie wcale nie za duże:) Uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajna karta :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, bardzo podoba mi się Twoja karta, a drzewa namalowałaś fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu nadal twierdzę że powinnaś dużo malować .
    Bardzo ciekawa karta.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karta. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karta Basiu. Powinnaś częściej malować, bo super Ci wychodzi. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń