wtorek, 4 lutego 2020

Wymianka kolorowa koperta kolor szary

Witajcie zapisałam się u Lidzi na wymiankę z kolorem  szarym. Moja koperta była bardziej srebrna Osoby lubiące kolor srebrny posiadają takie cechy jak rycerskość, honor, romantyczność, są godne zaufania. Ponadto ludzie ci maja zazwyczaj wysokie mniemanie o swojej osobie i uwielbiają przychodzić z pomocą bliźnim.

Barwa srebrna jest przeznaczona także dla osób, którzy zawsze doszukują się dobra w innych ludziach, niezależnie od tego czy są oni bogaci czy biedni. W mojej kopercie był notes ,bransoletki ,breloczek , wisiorki ,świecznik ze słoiczka po kremie . Czekoladę i herbatki zapakowałam w srebro . To  wysłałam dohttp://recznedlubanko.blogspot.com/
Ja fajną torbę ,kolczyki i inne fajne rzeczy dostałam od http://akrimdolls.blogspot.com/





5 komentarzy:

  1. Super wymianka ! :Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  2. Fajna wymianka.:) Też brałam w niej udział. Lubię kolor szary, prawie wszystko, co napisałaś by się zgadzało, poza tym, że nie mam wysokiego mniemania o sobie, reszta by pasowała. Pozdrawiam Basiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prezenty sobie ofiarowałyście. Kolor szary chyba do wszystkiego pasuje. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna wymianka. Szary to taki uniwersalny kolor, lubię go.

    OdpowiedzUsuń