sobota, 16 września 2023

 Witajcie . W tym tygodniu przez trzy dni z rzędu byłam w tym samym miejscu . W poniedziałek robiłam badania czyli pobierali mi krew . We wtorek odebrałam wyniki W środę byłam u lekarki tarczycowej jak ja nazywam .Robiąc wyniki zrobiłam sobie prywatni8e jeszcze cukier i cholesterol . Ciut się odchudzam wiec cukier mi na szczęście trochę spadł i inne wyniki też w miarę  dobre. Idąc tam do przychodni przechodzę koło papierniczego a tam stoją takie pomalowane cegły kamienie.Widać że już trochę zniszczone  ale fajny pomysł Drzwi podpierały jeszcze sówki choć jak w środę szlam to ich nie było 







5 komentarzy:

  1. Fajne te sówki, domki też urocze. Pozdrawiam Basiu i życzę dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na wykorzystanie kamieni.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  3. Olał papierniczy, ważne że wynik są OK
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Sówki są świetne i fajnie, że wyniki Ci się poprawiły :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń