wtorek, 20 sierpnia 2024

Warsztaty z ceramiki

 Witajcie . dziś byłam na warsztatach z ceramiki . Fajne zajęcia lubię lepić z gliny . Zajęcia były w parafii gdzie my głuchoniewidomi mamy wspólnotę i tam się spotykamy . Te zajęcia były dla nas i jeszcze ktoś inny był . Już z były ale ja nie mogłam być. No właśnie czekałam na kuriera z umowa na telefon . Dwa dni z domu z mamą nie wychodziłyśmy . Do kuriera nie sposób się dodzwonić a on twierdzi ze nie było nas w domu . Paczka odesłana umowa anulowana . Poszłam do punktu u nas a pan twierdzi że lepiej nic nie robić to z automatu będę miała te umowę co mam. . A mam korzystną . Tak wiec może i dobrze ze nie dotarła tylko szkoda mi zajęć z gliny 
















A tak mają w oku jednej salki fajnie 

5 komentarzy:

  1. Wspaniale zajęcia, piękne rzeczy powstały, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie się ostatnio przekonałam że jednak lepienie z gliny to nie moje bajka, jednak trzeba mieć to coś w rękach którego mi niestety brakuje. ale co kto lubi . Co do wizyty kuriera to chyba nie jesteś w tym odosobniona, mnie też się podobna sytuacja zdarzyła, po prostu nie chce im się chodzić, lepiej powiedzieć że kogoś nie było w domu. Ale samych zajęć to szkoda !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zajęcia. Też byłabym takimi zainteresowana.
    Fajne prace powstały:) Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. też mi się podobają takie zajęcia. Sytuacje z kurierami były już opisywane w internecie. Też miałam dwa takie przypadki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń