niedziela, 3 lutego 2013

Miseczka z papieru



Ostatnio sporo kartek pokazuję. Dzis dla odmiany coś innego  miseczka  z papieru .Tak od końca pokazuje bo ta była zrobiona ostatnia . Poprzednich jeszcze nie pokazywałam .Poprzednie zrobiłam nie zupełnie  według instrukcji i wyszły fajne sztywne. Tą postarałam się zrobić tak jak napisali  hmm  a może tylko mi się wydawało że trzymam się instrukcji.W każdym razie wyszła mniej sztywna ale jakoś wyszła.wróciła do nas zima .Mama  często robi sobie po obiedzie drzemki i wczoraj jak wstała to mówi oo poszłam spać wiosna wstałam zimą. Dziś to nawet   na troszkę sloneczko wyszło . Ciekawe czy na dobre zima wróciła .

6 komentarzy:

  1. Śliczny odcień niebieskiego a miseczka zgrabniutka.U mnie też dziś świeciło słonko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję wcześniej za wyróżnienie :) Bardzo mi miło.
    Miseczka śliczna. Więcej takich!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna miseczka :)
    Pozdrawiam, Renia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miseczka taka wiosenna , super . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. misieczka super sie prezentuje !! :) jest świetna :)!! pozdrawiam :) olka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna miseczka, kolorek też taki radosny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń