piątek, 4 października 2013

Duże prostokątne koszyki

Witajcie w ten piękny jesienny dzień. Może jest zimno ale ja o tym nie wiem bo siedzę  sobie w cieplutkim domu .Wczoraj była u mnie koleżanka ze znajomym  i miło spędziliśmy czas.  Koleżanka przyszła po koszyki   jakie jej zrobiłam . Prosiła mnie o dwa duże  prostokątne  koszyki.Koszyki są  prawie identyczne dlatego   wstawiam zdjęcie dwóch  naraz. chciałam każde osobno  ale nie było by widać że to  są dwa. Jestem z nich  całkiem zadowolona .Koleżance też  się podobały.



14 komentarzy:

  1. Basiu, coraz piękniejsze Twoje koszyczki. Jesteś niezwykle pracowita!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne i jakie duże :) Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu ależ kolorowe te koszyczki,super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, ekstra itp. pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Długo mnie nie było jednak nadrobiłam zaległości i pooglądałam wszystko. Prace śliczne. Oby tak dalej.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Są takie kolorowe i wesolutkie i na pewno pomieszczą mnóstwo drobiazgów. Super. Pozdrawiam Cię Basieńko bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne kolorki, mi ciężko trafić na jakieś ciekawe kolory gazet :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne koszyki, duże i kolorowe:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne koszyki i takie kolorowe:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam cierpliwość do ich tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mieliśmy stłuczkę. Serwis Auto Szyby "Karad" www.autoszybykarad.pl/" zajął się wstawieniem nowych szyb do naszego auta.

    OdpowiedzUsuń