piątek, 2 stycznia 2015

Kartka i filmy

Witajcie . Teraz mam spokojniejszy czas  bo nie chodzię na żadne spotkania i kartek na "wczoraj"nie muszę zrobić. Odpoczywam odpoczywam i  więcej czasu  przed telewizorem spędzam . Ostatnio obejrzałam całkiem fajne filmy
„Służące” to pełna ciepła opowieść o niezależnych i silnych kobietach, które udowadniają, że wielkie i głośne zmiany zaczynają się od szeptów. Akcja filmu toczy się w stanie Missisipi w latach 60. ubiegłego wieku. Skeeter (Emma Stone), niepokorna dziewczyna z dobrego domu, marzy o karierze pisarki. Postanawia przeprowadzić wywiad z czarnoskórą służącą jednej z białych rodzin, łamiąc panujące wówczas niezwykle surowe zasady. Naraża nie tylko dobre imię wielu osób, ale nawet ich życie. Bardzo  wzruszający film 

Kilka filmów na  podstawie powieści  Nory Robertson Bardzo fajne bo to połączenie romansu  przygody sensacji .
Oraz
 Najlepsi z najlepszych
W 1944 roku doktor Ludwig Guttmann (Eddie Marsan) rozpoczyna pracę w szpitalu w Stoke Mandeville, którego pacjentami są sparaliżowani żołnierze. Zaniedbanie często skazuje ich na śmierć. Nowo przebyły lekarz postanawia dołączyć elementy sportu do ich rehabilitacji. Odrzuca tradycyjny pogląd na paraliż i szybko wprowadza system postępowania z pacjentami, który pozwala im odzyskać fizyczne siły i szacunek dla samych siebie... Wzruszająca historia narodzin paraolimpiady i zapomnianego bohatera.Bardzo ciekawy film .  Z przyjemnością siedziałam i oglądałam te filmy .
A oto taka  sobie karteczka . Dawno zrobiona ale niedawno dana . Takie sobie moje kwiatki . Musze podpatrzeć i jakieś inne spróbować zrobić


5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe, takie życiowe filmy obejrzałaś.
    Karteczka fajna, przestrzenna, rób takich więcej.
    Pozdrawiam Basieńko.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy Nowy Rok Staremu cyfrę zmienia,
    wszyscy wszystkim ślą życzenia,
    a ja przy tej pięknej sposobności,
    życzę Ci dużo szczęścia i radości!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze czasem tak poleniuchować Basiu. Ja robię to samo i żałuję, że czas tak szybko leci. Karteczka urocza, bardzo fajne te kwiatuszki. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna kartka i ciekawe filmy :-)

    OdpowiedzUsuń