sobota, 10 stycznia 2015

Kartki z dwoma kwiatkami

Witajcie. Oto kolejne kartki.Jak pisałam mało miałam czasu na ich zrobienie wiec są takie proste i podobne  . Nie wysilałam się z wymyślaniem bo czasu brakowało to jak coś wymyśliłam to kilka podobnych kartek  powstało . Dziś z dwoma  kwiatkami . Takie sobie kwiatki porobiłam kiedyś i teraz je wykorzystuję . Dziewczyny piękne kwiatki robicie ja mimo że kursiki podpatruję tak ładnie nie potrafię .Muszę przysiąść i



popróbować jeszcze kwiatki porobić.

6 komentarzy:

  1. Kwiatkowo u Ciebie....polecam coś wyczarować z papieu czerpanego najlepszy do kwiatków.... kupując biały farbkami mozesz farbować farbkami , kredkami i mieć wtedy kwiatki w każdym kolorku....taka podpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podobają twoje kwiatki. Są na pewno oryginalne i nieoklepane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne karteczki :) A kwiatki są inne od wszystkich i bardzo ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, wciąż zaskakujesz ilością karteczek. Kwiatki podobają mi się, są takie Twoje, rozpoznawalne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku ja czasem siedzę i nie mam pomysłu na...;) a u Ciebie produkcja idzie hurtowo :) i wszystko w takich pięknych delikatnych kolorkach:) super

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiatki są bardzo ładne i takie w Twoim, niepowtarzalnym przecież, stylu.

    OdpowiedzUsuń