niedziela, 23 lutego 2020

Witajcie .Ja wsiąkłam w generalne porządki . Teraz przeniosłam się ze sprzątaniem do mojego pierwszego pokoju czyli  telewizyjno sypialnia. Tam też mam "skarby " Oto jeden z nich .W szkole podstawowej byliśmy na wycieczce w jakiejś drukarni .Pokazywali nam jak się drukuje gazety ,książki Na koniec każdy dostał coś takiego .Wcześniej nauczycielka podała im nasze nazwiska i tak mam taką niby pieczątkę z nazwiskiem. To moja pierwsza bo normalną pieczątkę fajną dostałam od siostry https://basiapawlak.blogspot.com/2014/08/moj-ekslibris.html


6 komentarzy:

  1. Fajna pieczątka i rewelacyjny sposób na oznaczenie swoich rzeczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. I super, takie skarby trzeba trzymać, odmładzają w jakiś sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wracać pamięcią do takich skarbów

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy okazji porządków zawsze można znaleźc jakieś fajne, zapomniane "skarby" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna pamiątka :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń