wtorek, 17 marca 2020

Obrazki koleżanki

Witajcie .Ostatnio pokazywałam obrazki koleżanki  po to by troszkę o niej opowiedzieć .Oto kilka obrazów jeszcze jednej koleżanki . Obrazki jeszcze starsze niż tamte. Gosie poznałam w czwartej klasie podstawówki gdy dołączyła do mojej klasy . Razem te oczywiście byłyśmy w grupie w internacie. Stałyśmy się bliższymi koleżankami . Na przerwach często chodziłyśmy razem .Trochę to śmiesznie wyglądało bo ona była najwyższa w klasie a ja najniższa .Po szkole podstawowej rozjechałyśmy się do innych szkól ale często do siebie pisałyśmy .Byłam nawet raz u niej w domu na prawie trzy dni .Najpierw sama mi pisała listy. Potem wzrok jej się pogorszył więc za nią najpierw pisała młodsza siostra a potem młode bratanice . Niestety dziewczyny porosły  mają swoje życie wiec już nie odpisywała za nią na listy .Potem tylko kartki na święta dostawałam a teraz czasami jej siostra na fejsie napisze ze  Gosia dziękuje za życzenia .Ze koleżankami  szkoły z nią najdłużej j utrzymywałam kontakt listowy .


5 komentarzy:

  1. Miło, że Wasza znajomość przetrwała tyle lat i do dziś choć w taki sposób sie kontaktujecie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne obrazki, zwłaszcza pierwszy.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne obrazki... Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie przyjaźnie są bardzo cenne☺, a obrazki prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Super obrazki:) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń