sobota, 28 marca 2020

Wycinki z gazet

Witajcie . Cały czas zamęczam was moimi skarbami ,pamiątkami . Oto różne wycinki z gazet. Zbierałam dla mnie ważne wycinki czyli większość o naszym już nie istniejącym TPG . Pierwszy to  z naszego pierwszego jeszcze  regionalnego festiwalu twórczości osób głuchoniewidomych . Dla mnie bardzo ważny bo ja się na zdjęciu znajduje . Niestety buuuuuu pomylili moje imię napisali Joasia . buuu .jest tez jak migana piosenka jest na starym mieście .Fajnie jest tak wspominać


6 komentarzy:

  1. Ciekawe są te wzmianki w gazetach. Szczególnie spodobała mi się ta specjalistyczna z Twojego poprzedniego wpisu.

    Też mam zamiar przejrzeć stare rzeczy u siebie, w tym książki. Problem tylko w tym kiedy biblioteka będzie w stanie przyjąć je, bo na razie zamknięta do odwołania.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kiedyś zbierałam takie wycinki z gazet, a potem po prostu gdzieś mi one przepadły.
    Pozdrawiam serdecznie i bardzo nieśmiało zapraszam do mnie na podtrzymujący na duchu, przynajmniej mam taką nadzieję, wpis(https://na-sciezkach-codziennosci.blogspot.com/2020/03/1122-wirus-pozytywnych-mysli.html#comment-form). I proszę Cię jeszcze o jedno - dbaj o siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne są takie pamiątki, miło do nich potem wracać.
    Uściski, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niemal każdy kolekcjonuje jakieś ślady historii, fajnie jest potem je wspominać... Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też zbieram różne, dla mnie bardzo ważne wycinki z gazet. Obecnie mając więcej czasu zabrałam się za ich segregowanie.
    Serdeczności, Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też kiedyś miałam interesujące dla mnie wycinki z różnych gazet, ale przy różnych przekładaniach i "upychaniach" poginęły. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń