środa, 11 marca 2020

Wiliam Szekspir

Witajcie . Bardzo lubię sztuki Szekspira . Daaawno temu w teatrze telewizji były jego sztuki z z teatru angielskiego .bardzo pilnowałam by żadnej nie przegapić. Potem  zapisywałam sobie  w zeszycie o czym była każda sztuka .Teraz sprzątając znalazłam te zapiski i  o rety coś takiego miałam!!!! Wreszcie to wyrzuciłam . Po co miałam to trzymać Kiedyś  kupiłam sobie sporo sztuk Szekspira i to tak od razu . Bo to było w jakimś antykwariacie czy coś w tym stylu . Potem  sobie dokupowałam i nie koniecznie to białe wydanie. Tak wiec teraz mam sporą kolekcje i nie potrzebuję zapisków o czym jest jaka sztuka..Więc robiąc teraz wieeelkie porządki wreszcie to wyrzuciłam


4 komentarze:

  1. Ja bym nie wyrzucał takiej pamiątki sprzed lat nawet jeśli już masz inne wydania ;) Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezłe pamiątki Basiu znajdujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się bardzo spodobało określenie "szekspirowski dowcip". Rzeczywiście bardzo pasuje do spojrzenia na świat pisarza :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez bardzo lubię Szekspira, Basiu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń