czwartek, 5 marca 2020

Obrazki znajomej

Witajcie Poprzednio to miały być już ostatnie stare obrazki i co ..No tak miały być ostatnie moje obrazki a te są znajomej Nie tylko z dziećmi rysowałam , malowałam ale ze znajoma też . Ona fajnie malowała. Poznałam ją w mojej pierwszej pracy. Spotykałyśmy się  i milo spędzałyśmy czas .Ona była bez rodziny z domu dziecka i mieszkała w samotniaku w malutkim pokoiku . Potem dostała fajne dwu pokojowe mieszkanko blisko mnie więc często się spotykałyśmy . Jest osobą słabowidząca i niesłyszącą ale całkiem dobrze mówi i czyta z ust więc się dobrze dogadywałyśmy . Nawet dwa razy byłyśmy razem na turnusie z Polskim Związkiem Niewidomych . Ale czemu tak trochę o niej pisze . Bo to ona powiedziała i namówiła mnie do TPG czyli już nieistniejącego Towarzystwa Pomocy Gluchoniewidomym. To dzięki niej tam byłam . . Ona potem mniej już uczęszczała a ja miło tam czas spędzałam



4 komentarze: