czwartek, 27 sierpnia 2020



 Witajcie wirusek nie opuszcza . Sporo nowych zakażeń . Wiadomo lato to ludzie jadą w góry nad morze spotykają się itp .My na siebie uważamy mało się spotykamy . Nawet zrezygnowałam ze spotykania z ludźmi z byłego naszego klubu . Mamy jakieś spotkanko grilowe ale ja wole jeszcze się nie spotykać. Sporo ludzi lekceważy nawet twierdzą że żadnego wiruska nie ma .A moja znajoma była na kwarantannie bo w pracy jej współlokatora ktoś wiruska dostał. Ale ona nie dostała wiruska . Ale ale  trzeba mieć nadzieje ze będzie lepiej . A oto kilka żarcików jakie kiedys jeszcze znalazlam 

6 komentarzy:

  1. Ja przedwczoraj byłam jako wolontariusz na Memoriale Janusza Kusocińskiego. Takich obostrzeń się nie spodziewałam. Ale z drugiej strony może to i lepiej.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z lękiem myślę o tym, że zaraz zaczyna się szkoła, a uczniowie nie będą musieli nosić maseczek (przynajmniej w mojej szkole). Zwłaszcza, że wiem dobrze, jaka jest dynamika zarażania się wśród uczniów - zwłaszcza tych młodszych (co roku dało się to zaobserwować).

    OdpowiedzUsuń
  3. Obecna sytuacja jest dość niepokojąca, dlatego trzeba dbać o swoje zdrowie oraz unikać niepotrzebnych tłumów i innych zgromadzeń. Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super humor Basiu. trzeba się pośmiać, bo inaczej człowiek musiałby siedzieć i płakać. I to nie tyle z powodu koronawirusa ile z powodu głupoty ludzi ile niefrasobliwości ludzi...

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że lepiej być ostrożnym i uważać jeden dzień dłużej, niż przestać się chronić za wcześnie.
    Dlatego raczej siedzę w domu, a do sklepu bez maseczki się nie ruszam, a do większych to zabieram jeszcze rękawiczki jednorazowe.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No cóż można wierzyć albo nie ale maseczkę trzeba nosić na wszelki wypadek no i po co płacić katę za jej brak;) Fajne żarciki i śliczna karteczka. Uważaj na siebie , dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń