poniedziałek, 10 sierpnia 2020

















Witajcie Poprzedni tydzień  miałam całkiem intensywny . W poprzednią niedziele wpadła siostrzenica by pokazać dyplom ukończenia studiów . Tak więc mamy w rodzinie panią inżynier . Oprócz mamy czyli jej  babci to nikt nie kończył studiów . Siostrzeńcy zaczynali ale nic z tego nie wyszło. Siostrzenica studiowała w Gdańsku ale teraz zastanawia się czy jednak może studiować tu w Olsztynie . W poniedziałek troszkę się poruszałam na dworze czyli apteka , poczta, papierniczy . Wieczorkiem wpadła znajoma skorzystać z komputerka  i troszkę sobie pogadałyśmy . W Końcu nie wiedziałyśmy się parę miesięcy . Dałam jej jedno z pudełek jakie ostatnio przyozdobiłam ,parę innych drobiazgów oraz taki napaciany kolorowym klejem na gorąco słoik ze złotymi myślami . We wtorek znowu byłam na poczcie po super paczuchę z brązowej wymianki. A w środę na parę dni pojechałyśmy do naszego domeczku .Było błogie lenistwo w cieniu .Rozsądne opalanko ,pluskanko w jeziorze i czytanko .Na "wczasach " trzeba sobie dogadzać wiec. Był kisiel z borówkami i  galaretka z delicjami .Widziałyście taka galaretkę ?? h e he O fajne krakersy  i zwierzątka .Upal był wiec dla ochłody syfon i oranżadka . Były też male procenty . W piątek po pracy przyjechała siostra z siostrzenicą.  
 Pobyły parę godzin i pojechały do domu. W sobotę przyjechały wcześniej i razem poszłyśmy nad jeziorko .ja z kołem ona z takim innym materacem . Fajnie było tylko w sobotę zawsze jest więcej ludzi  . Ale jakoś miejsca w wodzie starczyło .Wieczorkiem już wszyscy samochodem wróciliśmy do domu .

4 komentarze:

  1. Gratulacje dla siostrzenicy.
    Lubię te krakersy - zwierzątka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Pani inżynier :) Fajnie zawsze spędzasz Basiu czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla siostrzenicy i pozdrowienia dla Ciebie..wpadłam sobie tu dziś .Dobrego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny z Ciebie kwiatek :) Gratulacje dla siostrzenicy !
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń