piątek, 12 sierpnia 2022

wypad za miasto

 Witajcie . W tym tygodniu tez pojechałyśmy do naszego domeczku. Tak jak poprzednio we wtorek wieczorem Juleczka nas zawiozła samochodem . Było iopalanko.kompanko. i czytanko .W środę nie było tak gorąco więc poszłyśmy do lasu .To był mój pierwszy spacer po lesie w tym roku. Zobaczcie nazbierałam opał na zimę ha ha Jeszcze trochę drzew zostało wiec się do wierzby przytuliłam .Teraz tez wzięłam  cienką książkę do czytania . miała ponad200 stron czyli więcej niż tamta a przeczytałam ja w dwa dni . Tak intensywnie ją czytałam że ją rozwaliłam .Nie miałam co czytać dziś czyli w piątek więc Juleczka o 17 po nas przyjechała . Ha ha No nie my raczej na wekendy tam nie zostajemy bo wtedy jest duuuzo ludzi . Na plaży i w jeziorze jest tłok  Ja nie Mimo że nie umiem pływać wiec tylko w kole pływam to wolę jak jest mniej ludzi w jeziorze a nie ścisk .



















4 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia chmur, choć zdjęcia lasu również super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zimą nie zmarzniesz przy takich zapasach - haha :) Piękne widoki chmurek i drzew :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze zdjęcia, a na nich urocza Ty :). Widać, że takie wypady Ci służą.

    OdpowiedzUsuń