piątek, 28 czerwca 2024

Intensywny dzień

 Witajcie . wczoraj miałam całkiem intensywny dzień. Rano czyli raczej w południe byłam na spotkanku projektowym . Miło wesoło  było bo graliśmy w różne gry. W tym projekcie jest kobietka która mieszka blisko mnie i tak teraz sobie razem na zajęcia autobusem jedziemy .Po 16 byłam na spotkanku mojej wspólnoty głuchoniewidomych . Takie nadprogramowe w dzień powszedni . do tej parafii gdzie jesteśmy a prowadzą ja Franciszkanie  przyjechał jakiś Ich ważniejszy szef jakiś franciszkanin z Włoch .Chciał poznać tą parafie  i jedną  ze wspólnot konkretnie nas . Troszkę o nas mu opowiedzieliśmy . Niestety zdjęcia z nim nie mam. Potem jeszcze troszkę zostaliśmy i  pobyliśmy razem.Parę osób dawno nie widziałam wiec milo było je  zobaczyć porozmawiać .



3 komentarze:

  1. To fajnie się spotkać z miłymi osobami,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super spotkanie. Jesteś bardzo sympatyczną osobą Basiu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały czas Basiu, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń