środa, 18 lipca 2012

zajecia z dziećmi



Znajoma  pracuje w ośrodku wsparcia dla  dzieci  i młodzieży i poprosiła byśmy pomogły  jej zrobić  dzień  tematyczny  "świat ciszy i  ciemności ". To był  dzień o  niewidomych  i niesłyszących . Było kilka mini warsztatów . Dzieci  uczyły się troszkę języka  migowego  , brajla  czyli pisma dla niewidomych , zajęć praktycznych czyli jak zrobić kanapki czy coś w tym stylu nic nie widząc itp.Ja  miałam warsztat plastyczny czyli ze osoba co słabo widzi może  coś fajnego robić.Dzieci  były podzielone na cztery i na każdy warsztat  była godzina a potem inna grupa  przychodziła. Miałam z dziećmi robić koszyczki z papierowej wikliny ale za mało było czasu  wiec robiliśmy róże z gazet . Całkiem ni się  podobało pokazywanie im jak co robić  hmmm miałam  cierpliwość powtarzać kilka razy to samo choć bałam się właśnie tego że nie będzie mi się chciało  to samo ciągle powtarzać .Nigdy nikomu nie pokazywałam nie uczyłam  choć z dziećmi jakiś tam mały kontakt miałam .Dałam rade i podobało mi się choć   jestem zmęczona .Na  koniec   wszyscy uczyliśmy się tańca w kręgu .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz