środa, 2 stycznia 2013

Akwarelki wodospad


Witam wszystkich w nowym roku Życzę wszystkim  zdrowia  bogactwa duchowego i materialnego   i by ten rok był  wspaniałym rokiem .Sylwestra i nowy rok miałam   nieciekawy  bo walczyłam z bólem głowy .Szampan jednak był i sylwester z telewizją i oglądanie  fajerwerków przez okno . Poprzedniego sylwestra miałam całkiem fajnego a rok jak się z mamą zastanawiałyśmy to nie był  najlepszy. Teraz się pocieszamy  że jeśli sylwester i nowy rok chorowity  to może rok dla odmiany będzie  ciekawym rokiem .Dostałam kalendarz na ten rok z wodospadami . W Feng Shui  wodospad to  symbol bogactwa . Nie wiem gdzie jest strefa bogactwa i gdzie go powiesić ale nieważne .nie interesuję się Feng Shui. Wodospady  są piękne  . Kiedyś  jakieś akwarelki  wodospady napaćkałam . Trudno to nazwać malowaniem . Teraz mam  kolo biurka taki ładny kalendarz to może kiedyś jeszcze jakiś namaluje .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz