piątek, 1 lutego 2013

Kartka

Oto  kolejna karteczka  z serii dla  wolontariuszy. Sztuczne kwiatki i serpentyny  z balu wykorzystałam . Zrobiłam sporo kartek dla  wolontariuszy a potem były święta więc tez ich sporo poszło .Zostało mi mało karteczek  baz. Ja na karki używam zwykłego  bloku technicznego z kolorowymi kartkami . Taki format zwykły blok rysunkowy .  Składam kartkę na pól i wtedy mam dużą .  Najczęściej używam mniejszych . Te większe przecinam na pół i składam .  Wychodzi mi taka w sam raz do zwykłej koperty bo takie najczęściej wysyłam . He he  napisałam składam na pół , przecinam he he . To nie  ja robię tylko ktoś inny .Mi prosto to nie wychodzi więc wolę by   kto inny to zrobił  by było ładniej. Czasami robi to moja siostrzenica ale najczęściej to nasze  pomocne dłonie czyli wolontariuszki . Dziś właśnie były u mnie dwie wspaniałe dziewczyny . Super sprawnie poszło. OOOO  ile  teraz mam. Mogę teraz wpaść w szał  pocztówkowy . Ostatnio zaczęłam robić i pomysły na karteczki miałam he he  a tu musiałam przystopować. Teraz mogę robić i robić aż mi pomysłów zabraknie.

1 komentarz: