wtorek, 20 sierpnia 2013

Pomarańczowe koszyki

A ja  plotę i plotę .Chciałam  sobie  zrobić  pomarańczowy  prostokątny  kosz . Już zbierałam na niego pomarańczowe rurki . Chciałam  znajomej wysłać koszyczek zwykły okrągły pojemniczek .Okazało się że chciała  koloru  pomarańczowego . Tak więc część  zebranych  pomarańczowych rurek  poszło na ten koszyczek .Ja  troszkę musiałam jeszcze pozbierać dla siebie rurek ale już  jest i mój pomarańczowy . Jeszcze na zdjęciu he he  pusty . Teraz już   jest załadowany .Jak widzicie na zdjęciu  hmm chwale  się   swoim bałaganem .

3 komentarze:

  1. Jesteś bardzo pracowitą Osóbką:-))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię również pomarańczowy kolor a koszyki porobiłaś śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny pomarańcz :) Zazdroszczę czasu na robótki :)
    Pozdrawiam Basiu
    www.moj-przystanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń