piątek, 9 maja 2014

Ludzie listy piszą

Ludzie listy piszą nawet w małej wiosce
Listy szare, białe, kolorowe
Kapelusz przed poczta zdejm  Witajcie tak mnie naszło .Teraz  w dobie internetu mniej listów się pisze .Kiedyś  pisałam duuużo  listów .Potrafiłam do pewniej osoby trzy razy w miesiącu napisać .Dużo też listów dostawałam .Nie miałam wtedy jeszcze komputera i nie robiłam jeszcze kartek .By podziękować  ludziom za listy . Poprosiłam siostrę  by mi takie coś zrobiła. Były z okazji 50  listów 100  ,150 i 200 .  Ostatnio właśnie  jakieś kilka znalazłam  tych karteczek . Taaa   kiedyś tak  liczną miałam korespondencje a teraz to nawet mejli  mało pisze .Kiedyś dużo pisałam bo więcej wolnego czasu miałam teraz więcej czasu zajmują mi inne sprawy zajęcia   hobby .

3 komentarze:

  1. fajna pamiątka, ja też kiedyś pisałam trochę listów i mam je do dzisiaj :) fajna sprawa. Pozdrawiam :)) u mnie też nowości

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś uwielbiałam pisać listy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A to ciekawe!... Pisuję listy, a jeszcze więcej kartek; tak bez okazji nawet, ale nie wpadłabym na takie podziękowanie ;) Świetna pamiątka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń