sobota, 14 listopada 2015

kartka z miechunką

Witajcie u Agatki w kwiatowym wyzwaniu w Listopadzie jest Miechunka . Hm nawet nie wiedziałam ze tak nazywa się ten kwiatek a  nawet go lubięhttp://kreatywnybazarek.blogspot.com/2015/11/listopadowe-wyzwanie-kwiatowe.html
Ostatnio będąc w domku nad jeziorem  urwałam kilka tych kwiatków z myślą  o wyzwaniu .Zrobiłam taką oto  karteczkę.Listki sztuczne ale kwiatek prawdziwy  ..Kartkę zrobiłam zmyślą o osobie niewidomej .Kwiatki spore to będą bardzo wyczuwalne .


 

11 komentarzy:

  1. Świetna przestrzenna karteczka , a jakie fajne kolorki kokardka pięknie komponuje się z miechunką

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, karteczka prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł i piękna karteczka Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra pomysł na kartkę, brawo Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka! Nie miałabym serca wkładać jej do koperty ;) Mam nadzieję, że długo przetrwa w całości, bo prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu piękna karteczka i super poradziałs sobie z tematem . Jakos nie wpałdam na pomysł, żeby wykorzystac naturalny zywy kwiatek .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł, taka kartka do dotykania z wykorzystaniem różnych faktur. W dodatku bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały pomysł! Świetna karteczka!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń