środa, 25 listopada 2015

Przydasiowa wymianka u Lidzi

Witajcie .Wzięłam udział w  przydasiowej wymiance u Lidzi .Z dziesięciu paczuszek  wybrałam cztery  numer numer 3 takie różne papiery i dodatki numer 5 to kwiatki i były tez cekinowe numer 7 to brokaty cekiny itp.numer 9 kokardki . w prezencie dostałam  śliczne śnieżynki . Ja z przydasi dołożyłam takie niby sianko czyli sizal chyba to się zwie , sztuczne kwiatki  dekoracyjny piasek i żyłki filofun . W prezencie  wysłałam  małą  cekinową  bombeczkę bo jak  wiecie albo i nie  ostatnio  za bomkowałam się i za cekinowałam hi hi.




4 komentarze:

  1. Mam nadzieję Basiu, że udało Ci się znaleźć coś dla siebie i jesteś zadowolona z wymianki. A ja Ci dziękuję za wzięcie w niej udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super jest ta wymianka :) już nie mogę się doczekac kiedy dotrze do mnie :)

    OdpowiedzUsuń