niedziela, 28 lutego 2016

Miłe spotkania przy kronice

Witajcie .W klubie  mniej spotkań projektowych więc mam sporo wolnego czasu .Wreszcie mogłam zabrać się za naszą klubowa kronikę. Już trzy  razy się spotykaliśmy i robiliśmy .  Kolejny raz mój obrazek został w niej wykorzystany . Z jednej  wycieczki   było tylko jedno zdjęcie więc coś trzeba było wymyślić  Miałam taką resztkę obrazka bo kawałek już   w kronice  i go wykorzystałam. . Dwa razy była Natalka  ta co nas na festiwalu uczyła origami modułowe .Miło  się robiło  kronikę  i rozmawiało .Za drugim razem Natalka zrobiła mi prezent i przyniosła sporo pocztówek   świątecznych . Wiecie ze do robienia kartek często wykorzystuje pocztówki .Natalka nie tylko mi je przyniosła ale sama  już je w domu powycinała i takie wycięte mi przyniosła.  Bardzo ci za to dziękuję

Natalko

3 komentarze:

  1. Teraz dużo pięknych karteczek powstanie :)
    A kronika pomysłowo zrobiona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To teraz nic innego jak tworzyć karteczki Wielkanocne ,będą kolorowe i wiosenne ... Już nie mogę się doczekać wiosny ....A kronika fajna ...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. I kronika piękna i prezent od Natalki.

    OdpowiedzUsuń