czwartek, 9 czerwca 2016

Miłe spotkania

Witajcie. Mój blog jest o wszystkim co robię  , gdzie bywam itp. Cieszę się  małymi rzeczami .Dlatego piszę tez jak milo spędzam czas . We wtorek  na dzień przyjechała mamy znajoma . Troszkę w domu  posiedziałyśmy a że była piękna pogoda na parę godzin pojechałyśmy do naszego domeczku  nad jeziorko . Domeczek mamy w miejscowości 7 kilometrów od Olsztyna więc można nawet na kilka godzin  tylko przyjechać tak to blisko. Tam troszkę posiedziałyśmy wypiłyśmy zmodyfikowane przez mamę drinki Mojito {mohito }. Zamiast limonki  była cytryna  no i inny alkohol ale tez  pyszny . Potem  poszłyśmy    nad jeziorko . Było bardzo przyjemnie .Wczoraj tez miałam bardzo miły dzień Z Karoliną i Jędrkiem  byłam na spacerku. Potem zaszłyśmy do  znajomej  z TPG .Bardzo milo spędziłam dzień .








ł

5 komentarzy:

  1. Fajnie spędzasz czas :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, to wspaniale, że potrafisz cieszyć się z drobiazgów i że dzielisz się tą radością z innymi.
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu! Potrafisz cudownie spędzać każdą wolną chwile - Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Twoją radość z życia, buziaki

    OdpowiedzUsuń