środa, 13 lipca 2016

Małe zmiany a cieszą

Witajcie. Tak jak zapewne każda inna kobieta ja też mam trochę biżuterii , naszyjników. Trochę też sobie ich ponawlekałam. Nie bardzo miałam je jak przechowywać. Niektóre się plątały i mieszały ze sobą . Myślałam  co by tu wykombinować. kilka  naszyjników wisiało na polce z muszlami a to  mało  . Wykombinowałam sobie że będę wieszać na świecznikach . Nie używamy ich wiec się niech przydadzą .Jak widzicie  na zdjęciu to tez wcale ne był taki dobry pomysł. Wreszcie postanowiłam  po prostu przykleić haczyki  i na nich powiesić . OOo  to była myśl . W końcu będę  chyba miała porządek w naszyjnikach. Mała  rzecz a cieszy . trzeba sobie ułatwiać życie.kolejna zmiana by ułatwić sobie życie to szafka na buty. Już dawno chciałam sobie kupić bo  ciągle szukam butów w szafce nieporęcznej niewygodnej . mama jakoś do pomysłu przekonana bo  szafki na buty takie wąskie niektóre jak tam  zmieścić wszystkie buty . W końcu olśniło ją  że  ja mam małą nogę to moje się zmieszczą Mama swoje nadal w poprzedniej szafce trzyma a ja mam taką fajna sporą szafkę na buty. Teraz już łatwo mi jest znaleźć buty . Wiecie co ja  myślałam ze mam mało butów . Nawet by mama tez swoje w nowej trzymała. Ha ha  ledwo swoje zmieściłam .Ciesze z tych małych zmian .





7 komentarzy:

  1. Dzień dobry :) Jak miło rano przy kawusi tu zajrzeć i poszperać !!! Pozdrawiam cieplutko i życze miłego dzionka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Basiu czasami male zmiany ciesza najbardziej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprytnie zawieszki wykombinowałaś :*, a która kobietka ma mało butów (hi hi ja )

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowo i praktycznie :) Czasami takie małe zmiany przynoszą najwięcej radości :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, takie małe zmiany dają dużo radości. A naszyjniki nie dość,że mają swoje miejsce, to jeszcze stanowią fajną ozdobę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu bardzo fajnie sobie to zorganizowałaś. Szafka na budy to bardzo przydatny mebel, a koraliki na haczykach wyglądają świetnie.
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś naszyjniki wiedziałam na uchwytach mebli, ale nie było to zbyt wygodne. W końcu kupiłam woreczki strunowe, w każdy włożyłam naszyjnik i przechowuje je w pudełku. Szafka na buty bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń