środa, 10 sierpnia 2016

Nispodzianka od Ani

Witajcie. Wiecie że  bawię się z wami w  kartkowanie u Ani http://iwanna59.blogspot.com/
Ostatnio Spotkała mnie miła niespodzianka  . Ania tak napisała



Niespodzianka wycinankowa poleci tym razem do osoby, która zrobiła TYSIĘCZNĄ  kartkę a jest nią
 
oooooooooooooooooooo  Co za  niespodzianka . Zobaczcie co do mnie Ania przysłała . Same cudowności :serwetki, papiery , dodatki , wycinanki itp. Ale tego duuuuużo A co napisane na kartce Przesyłam skromny upominek hm to ma być skromny!!!???  Tyle super  wspaniałych rzeczy Bardzo  ci Aniu za takie śliczności dziękuję. A na koniec jeszcze  były też muszelki .Oj dziękuję dziękuję Aniu Bardzo 







13 komentarzy:

  1. Środowe dzień dobry z uśmiechem przyniosłam:) Cieszę się z Tobą i pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. WSPANIAŁY PREZENT ANIA CI WYSŁAŁA, OJ TO TERAZ BĘDZIESZ BASIU TWORZYĆ ŚLICZNE KARTECZKI :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu cieszę się niezmiernie , że mogłam Ci zrobić niespodziankę. Mam nadzieje , że będzie Ci się teraz robiło karteczki łatwiej i przyjemniej . A muszelki takie zwykłe od ślimaczków winniczków, polakierowane przez mnie :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Same wspaniałości, Basiu- gratuluję!... Już za sam uśmiech, pełen optymizmu, należy się Tobie wyróżnienie :))) Cieplutko pozdrawiam i całuję <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Basiu z całego serducha, teraz to dopiero będziesz tworzyć cudeńka :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, gratuluje serdecznie i bardzo się cieszę, że tyle cudności dostałaś od Ani. Nawet muszelki do Twojej kolekcji.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje ! Piękna niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu! Gratuluję ci wyróżnienia, A prezent dostałaś wspaniały - będziesz teraz miała z czego tworzyć - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli tak według Ani wygląda skromny prezent, to jak wygląda normalny? Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje Basiu. Prezent zasłużony, bo tak, jak Ty tworzysz swoje małe dzieła, nie tworzy nikt i przekazujesz w swych pracach całą siebie. Uśmiech, uśmiech i jeszcze raz uśmiech, to w Tobie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje i czekam na kolejne Twoje prace:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu serdecznie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń