wtorek, 13 września 2016

Obrazek

Witajcie . Mama  poprosiła  bym zrobiła coś na ścianę w kuchnio  - pokoju w domku nad jeziorkiem . Spodobało mi się robienie obrazków z szablonu wiec postanowiłam zrobić . Jest inny niżhttp://basiapawlak.blogspot.com/2016/06/obrazek.htajpierwsml ten poprzedni   .Najpierw przyłożyłam szablon i środki pomalowałam . Wyszło coś takiego . Ale to nie jest końcowy obrazek . Potem pomalowałam szablon na   zielono   niebiesko i przykleiłam do obrazka . Potem  przykleiłam  całość jeszcze  na żółtej kartce. No i powstał taki obrazek . Mama kiedyś jechała sama  do domeczku bo jak ciut chłodniej wilgotniej to jeździ tam do ogródka. Stwierdziła  że nie powiesi w pokoju ale na zewnątrz będzie ładnie wyglądać. Jak tam pojechałyśmy chciałam zrobić  zdjęcia jak wisi i co . No i nie zrobiłam bo go nie ma  . Mama twierdzi ze dobrze przyczepiła ,. Hm komuś się spodobał czy   odpadł  czy co bo zniknął  rozpłynął się  . Trudno .





8 komentarzy:

  1. Bardzo piękny obrazek Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super obrazek, no szkoda że zaginął.

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu! Cudowny Obrazek.Widocznie się komuś spodobało te Twoje Arcydzieło i dlatego zniknął - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny obrazek, Basiu i podejrzewam, że komuś się spodobał, więc sobie przywłaszczył.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to balon >>poleciał- tylko gdzie ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Super obrazek :) Szkoda, że odfrunął :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki jest ładny, że na pewno ktoś się na niego połasił.

    OdpowiedzUsuń