sobota, 5 listopada 2016

Komu oddam ksiązki i Robotkowy Hasiok

Witajcie .kilka osób było chętnych na moje książki wiec zrobiłam losowanie. pomógł mi internet 1 Natalia F 2 Anna Gerszendorf3 Lidzia czarna dama 4 Agatka Fleszar. Komputer wylosował numer 3 czyli Lidzia czarna dama.  A kolejna odsłona mojego pojemniczka śmietniczka . Pogoda brzydka to w domu siedzie i więcej coś tam robię . Tym sposobem w pojemniczku śmieciuszek przybywa .Dobrze że słoik większy wzięłam to  zmieści  mi się  do końca roku i nie będę musiała za bardzo upychać

3 komentarze:

  1. Basiu, nawet nie wiesz jak się cieszę, mam nadzieję że te książki pozwolą mi się poduczyć scrapbookingu i może w końcu zacznę robić albumy :) Dziękuję CI kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu, koniecznie musisz spróbować tworzenia albumów. Wierzę, że będziesz się przy ich tworzeniu świetnie bawić, a i satysfakcja murowana :)

      Usuń
  2. Gratulacje dla Lidki. Słoik masz już pełny.

    OdpowiedzUsuń