czwartek, 27 kwietnia 2017

spotkania

Witajcie. Pisałam już o spotkaniach u mnie . Nie tylko ja zapraszałam ludzi z naszego tpg do siebie .Ala mieszka pod Olsztynem . Ma piękny ogród . byliśmy u niej kilka razy . Raz  w domu ćwiczyliśmy tańce w kręgu. To był fajny pobyt sporo zabawy było . Byliśmy tez kilka razy na grillu  w jej  ogrodzie . Ja oczywiście zdjęcie z pieskiem  zrobiłam sobie  . W mniejszym gronie byliśmy też u Grzegorza . Tam "'męczyłam'" kotka . Grzegorz ma też piękny ogród . Ciekawie jest położony bo nad rzeczką .Oczywiście też spotykam się czasami z ludźmi z mojego klubu  tpg tak prywatnie i też miło spędzamy czas .Właśnie za chwile idę spotkać się z jedną znajomą









7 komentarzy:

  1. Ale się dzieje u Ciebie Basiu :) pozazdrościć :) Tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sympatyczne spotkania i ładne ogrody :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci - uważam takie spotkania za skarb😊
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu! Wspaniale spędzasz czas, Świetnie się zawsze bawicie, Fajnie jest mieć takich przyjaciół - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, aż Wam zazdroszczę tych radosnych spotkań.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Usmiałam się z tego "męczenia" kotka :) Fajne macie te spotkania.

    OdpowiedzUsuń
  7. To miłe, gdy klubowe grupy spotykają się również prywatnie :-)

    OdpowiedzUsuń