piątek, 21 lipca 2017

Dni folkloru

Witajcie . Od ponad 20 lat  latem jest u nas festiwal Dni  Folkloru .Przyjeżdżają  zespoły  z różnych nawet bardzo egzotycznych krajów. Kiedyś nawet trochę oglądałam ale już dawno nie byłam. W tym czasie  najczęściej bywałam w domku nad jeziorkiem . W tym roku niespodziewanie nie jesteśmy nad jeziorkiem to postanowiłam pójść.  Pierwszego dnia jest parada czyli  przemarsz wszystkich zespołów przez starówkę do amfiteatru gdzie potem wszystkie zespoły w krótkim programie się prezentują. Ja chciałam obejrzeć paradę i z bliska kolorowe stroje ale tym sposobem  w amfiteatrze nie miałyśmy dobrego miejsca tak dużo ludzi było . Niestety nie zostałyśmy do końca bo mama nie miała już siły . To był wtorek pierwszy dzień. Skoro mama   siły nie ma to  musiałam  znaleźć kogoś kto ze mną pójdzie . Czyli dzwoniłam do Agatki naszej koordynator wolontariatu . Ale wiadomo nie jest łatwo znaleźć kogoś tak z dnia na dzień .Ludzie mają urlopy i swoje plany ale udało się i jeszcze  w  środę poszłam . Koncert zaczął się o 17 polskimi zespołami. dzieciaczki małe i większe tańczyły . teraz  udało nam się znaleźć dobre miejsca i tak  do 21 siedziałyśmy  i oglądałyśmy . Występowały zespoły z Macedonii , Izraela, Białorusi,Puerto Rico , Korea .Festiwal trwa do soboty ale ja  już nie idę. "klisza" by mi pękła w aparacie tyle zdjęć zrobiłam . Gdybym jeszcze była to bym was zalała zdjęcia choć  UWAGA  duuuuuuużo zdjęć bo chciała wam pokazać jak kolorowo  fajnie było













Meksyk

PUERTO RICO






Izrael

Korea



Polska





Macedonia


Izrael

Bialoruś


PUERTO RICO


korea



6 komentarzy:

  1. Basiu az Ci troszkę zazdroszczę. Przepiękne te zdjęcia i była pewnie super impreza.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie klimaty.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ cudownie i kolorowo. Ja jak Małgosia też uwielbiam takie klimaty:)
    Szkoda, że ta impreza nie będzie za dwa tygodnie -bo wówczas będę przejeżdżać przez Olsztyn:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z miłą chęcią wybrałabym się na taki festiwal, niestety jak dla mnie za daleko...

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie i kolorowo było na tym folkowym festiwalu :)
    Było co oglądać :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorowo, egzotycznie, ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń