sobota, 30 grudnia 2017

paczuszka od Ani

Witajcie . Oprócz ślicznych  karteczek  świątecznych od was dostałam też  mega paczuszkę od Ani z http://wkolorowymswiecie.blogspot.com/
Oj z paczuszką  było trochę problemu. W czwartek  Przed świętami  miałam po południu  swoje rekolekcje. Swoje czyli  dla naszego klubu osób głuchoniewidomych. Telefon miałam wyłączony . Potem zobaczyłam ze ktoś się do mnie dobijał. Ja nie oddzwaniam na nieznane mi numery . W piątek też w domu nas nie było. W sobotę dostaje esemeska że mam paczkę do odbioru .No ale to sobota  pewnie zamknięte i przed świętami to nikt nie miał czasu by iść . W poniedziałek dostaje kolejnego esemeska ze mam odebrać dzisiaj , Hm święta są co jest  ?/ maja otwarte czy co ?? Po kościele tam się wybrałyśmy z mamą . Musiałyśmy szukać bo nie  znaliśmy tych okolic . Spacer w deszczu był  bo autobusy tam nie jadą . Mama nie była z tego zadowolona. Dobrze że chociaż było ciepło i w końcu przestało padać. Oczywiście punkt był zamknięty .Ale za to już wiedziałyśmy gdzie to jest   .Tak więc w pierwszy dzień świąt  miałam ponad godzinny spacerek W środę po świętach  mama  poprosiła znajomego z samochodem  by z nami pojechał. Bardzo dobrze bo paczuszka jak widzicie  całkiem jest spora .Wreszcie  mogłam nacieszyć tym czym Ania mnie obdarowała . W środku były ciekawe tapety i pudełeczka . A co w pudełeczkach ? Dwie Duże szyszki.. W kolejnym pudełeczku Muszelki !!!! super .A w ślicznym złotym to już rewelacja muszelkowa biżuteria !!!!. Zobaczcie jaki śliczny naszyjnik i kolczyki . Bardzo ci Aniu dziękuje za taką niespodziankę.

5 komentarzy:

  1. Basiu, wspaniale Ania Cię obdarowała. Te tapetki można fajnie wykorzystać do kartek.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasza Ania to kobieta o złotym sercu i tak pięknie nas obdarowuje. Super prezent Basiu dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro mi, że miałaś tyle kłopotów z odebraniem paczuszki. Chciałam, żeby to kurier ją przytaszczył, a Ty tylko byś ją rozpakowała :) No cóż, bywa i tak. Wszystkiego najlepszego raz jeszcze ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu! Piękny Prezent Ania Ci Sprawiła, Miałaś trochę z nią kłopotów , Ale za to będziesz ją milej wspominać - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń